Why so serious?

Chillar i bibblan med Andréa, Annie, Linnea och Frida. Det var tänkt att vi skulle plugga, men ja, jag satte mig här, och Frida och Linnea planerar deras miljöresa till Örebro. Bara Annie och Andréa som är seriösa.
Eller ah, nu började Annie sjunga på "fest hos mange", så hon kanske inte är så seriös hon heller...
Hursomhellst, om sisådär 45 minuter ska vi prova ut studentmössorna!!
Haha, tror inte riktigt jag fattar att jag går i trean, och allt vad det innebär. Men ja, idag kanske jag kommer till insikt.
Eller så gör jag det inte.
Aja, det blir nog kul, i alla fall.

Kommentarer
Postat av: elenah

sv: ja det verkar inte bättre än så :P

2011-09-30 @ 17:53:46
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0