inte så oväntat längre

Igår blev det en tur till Bok och Biblioteksmässan i Göteborg, och jag körde bil i Göteborg, och det gick bra. Jag tycker lätt jag borde få körkort nu på direkten. Eller?

Går för att köpa en bok jag tittat på tidigare, och upptäcker att författarna (det var två stycken) står och signerar just den boken. Kul att få boken signerad tänkte jag, gick och köpte boken, och ställde mig i den lilla kön fram till författarna som bestod utav endast en person, en kille.
Kommer fram till dem precis i tid för att höra killen säga: "Jag gillade verkligen boken, och jag gillade särskilt att ni tog död på huvudpersonen, för det var så oväntat!"
Blev helt mållös.
Tack. Så. Jätte. Mycket.
Tack för att du försörde hela boken för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0