Plugg

Jappjapp, för er som undrade blev det en ganska så awesome kväll.
Och dagen idag har också varit trevlig, med roliga lektioner, mvg- på engelskauppsatsen, textil och idrott b. Lite tråkigt att jag har de flesta roliga lektionerna i början av veckan, men det blir ju en bra start på den då i alla fall!
Nu i eftermiddags har jag övat på mitt tal till retoriken, skrivit klart engelskan och räknat matte (som jag förövrigt inte fattar), och nu ska jag försöka avsluta novellanalyserna vi skriver i svenskan.
Och för första gången på länge var det faktiskt ganska så kul att plugga. Det gick liksom bra, och jag fattade (det mesta).
Bäst att fortsätta när jag nu har ett sånthär flow, hoppas ni haft en bra helg och allt detdära!

Kommentarer
Postat av: elenah

sv: T A C K ! ! ! !

2011-09-14 @ 10:01:56
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0