mitt hår

Ett utav det första min vän Nellie sa till mig när vi träffades i lördags var: "Vad långt hår du fått? Undrar hur långt det skulle bli plattat?"
Ja, det kan man fråga sig.
Så när jag såg att mitt hår såg mycket värre ut än vanligt i morse, passade jag på att platta det. Och även förevigat detta i bild.
Så ja, för er som undrar, såhär långt blir mitt hår när man plattar det.

Ignorera mitt hemska ansiktsuttryck, min fula T-shirt och det faktum att det är blixt över halva bilden. Det är inte lätt när det är svårt.

Kommentarer
Postat av: elenah

men gud :O

jag vill också ha så långt hår!

2011-09-28 @ 10:05:00
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: Nellie

Hur långt som helst ju! sjukt fint :D <3

2011-09-28 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0