Högskoleprov

Idag, första lovdagen förövrigt, har jag tillbringat en sådär 8 timmar i skolan.
Ganska dumt, kan tyckas.
Men det var ju högskoleprov idag. Och är det högskoleprov får man glatt sätta sig i bilen halv 8 på morgonen, hämta Linnea och köra till skolan för att sitta instängd i klassrum och fylla i små, små rutor med blyertspennan.
Puh, det var ganska jobbigt alltså! Helt sjukt vad fort tiden gick, svårt att hinna med att göra alla frågorna.
Lunch på Chili thai med Linnea och Zahra, man kan ju ha det värre alltså.
Sen, när provet var klart, tog jag bilen hem. Tycker fortfarande det är coolt att jag får köra bil alldeles själv, att jag faktiskt har körkort nu.
Vi hade tänkt gå ut ikväll, Jag, Linnea, Frida och Karin, men sen blev det inte så. Och såhär i efterhand känns det ganska bra, tror inte jag hade orkat med en utekväll. Vi får tagga Jönköping istället! och Studentfesten! (Gonna be awesome, and spårat, haha!)
Nu ska jag snart ta bilen och åka till Karin för en myskväll, ska bli trevligt.
Och som avslutning på detta inlägget får ni ett litet citat som sammanfattar dagen:

"Vill du känna dig riktigt jävla dum någon gång, gör högskoleprovet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0