Också var det måndag.

Börjar så sakterliga komma ur den feberyra jag befunnit mig i de senaste dagarna. Äntligen, det suger att vara sjuk. Och jag har vid dethär laget sett på så mycket film att jag är helt snurrig.
Igår var jag iväg och kollade när kören uppförde John Rutters "Magnificat" och Antonin Dvoraks "Te Deum". Det var ju egentligen meningen att jag skulle vara med, men det satte febern stopp för. Det lät bra i alla fall, men jag måste säga att jag tycker det är coolare att stå mitt i hela grejen. Aja.
Idag har jag sovit aslänge, och sen har jag räknat matte och kollat på Glee. Och blivit galen på att onlinesidorna på nätet får för sig att man kollat mycket mer än man har, och på så sätt missar man alltid slutet. Kul! Jag vill veta om de kommer vidare från sectionals ju..
Nu ska jag försöka vara duktig (hur bra det nu går med hyfsat rejäl huvudvärk) och skriva lite om EU till samhällsinlämningen. Yiiihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0