En ovanligt fin vanlig dag

Fantastiskt bra dag, och det var en helt vanlig sketen tisdag.

Engelskan var okej, fysiken flög förbi (det var labb..), helt ok mat i matsalen, och return of the kräm, VG på kemiprovet vilket var mycket mer än jag väntat mig det är svinsvårt, och sen var det dags för textil.
Läraren var inte där, så det fanns ett sött litet papper att skriva upp sin närvaro på. Och sen hade man nog egentligen kunnat gå. men det hela slutade istället med att vi satt och snackade i två timmar om allt och inget.
Vi avverkade ämnen som smee, olyckor, folk, klasskort, olika sätt att dö, självmord, tv-program, sekter.. Otroligt intressant och mysigt, det är en så himla mysig grupp! Tur att den kursen fortsätter även efter jul.

Sen kom jag in bland de första i bussen. Jag hade alltså, för första gången denna terminen typ, lyckats ställa mig på rätt plats vid busshållplatsen. Kanske inte så himla coolt egentligen, men det är ganska så asnice att slippa stå.
Väl hemma kröp jag ner i ett varmt bad, och låg där i typ en timme. Det är verkligen något man skulle kunna kalla vardagslyx, det var sjukt gött. Och sen målade jag naglarna så att de är snygga till på fredag. Då är det nämligen S t u d e n t f e s t ! Det, om något, kommer bli legendariskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0