Myshelg

Hmm, känns som om jag bara uppdaterar om helger, men det är ju typ bara då det händer något intressant i mitt liv, så det får helt enkelt bli det eller inget. Tror jag.

Hursomhellst, denna helgen har varit trevlig som bara den.
I fredags chillade jag med kusin Jenny och åt ananas doppad i choklad. Smaskens.
I lördags blev det en tur till bynlångtborta, och det medförde diverse panik ifall jag skulle hitta eller inte, men det gjorde jag. Utan att köra fel en enda gång. Och det var väääääärt.
Idag åkte jag och mormor med på en liten bussresa till Tjolöholms slotts julmarknad. Det var verkligen jättemysigt, och det fanns en massa grejer, även om jag inte köpte så mycket. Men att bara vandra runt och känna julstämningen är trevligt, och brända mandlar är ju inte helt fel.

Imorgon är det måndag igen, och jag ska egentligen hålla ett argumenterande tal, men jag har inte skrivit det än, så det blir nog lite svårt.
Men jag är så himla skoltrött nu, det går inte. Jag får inte ner ett enda ord på pappret. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0