KONFIRMATION

Idag har min fina lillebror konfirmerats. Läste klart och tydligt den text han skrivit, de hade alla skrivit en egen text om varsin pärla i frälsarkransen. Och sen sjöng de och så, you raise me up och sol vind och vatten. Stämningsfullt, även om det var ytterst få som sjöng med i psalmerna. Men det fixade sig, jag sjöng bara lite högre, hehe.
Sen åt vi massa mat som var massa god. Och tårta. Supermätt.
Och de vuxna satt och pratade, så istället låg jag i mormors säng, jonas på golvet, och sen låg vi där och sjöng många vackra sånger. Vi är störda tror jag. Men det är trevligt.
Så, lite bilder blev det, fast inte från själva konfirmationen, eftersom jag upptäckte liiiiiite sent att kameran var urladdad.

Visst är han söt? Jo, det tycker jag med.

Typ supergayig bild (no offence). Men här är i alla fall smyckena broder fick. Plus ett kors i en kedja runt halsen. Svinsnyggt armband (närmast handen). Det svarta läderarmbandet fick han av mig.

Släkt, föräldrar och broder.

japp, supercharmig bild. Men det är i alla fall jag och min älskade broder.



Kommentarer
Postat av: kak

LISA LÄGGER UPP BILDER! =D=D=D TJOOHOO!

hahah sista var jätte härlig! men en bild på klänningen? Nyfikenhet och väntan är ingen bra kombination för hälsan....;)

2011-05-21 @ 23:21:34
Postat av: elenah

åh va mysiga ni ser ut att vara! :)

jag saknar dig så otroligt mycket!! <3



du är också LOVED <3 och underbart fin!

2011-05-22 @ 22:06:03
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0