ÖVERDOS


Jonas konfirmation har gett mig en rejäl överdos av släktingar och kyrkor. För visst blir man sjukt glad när man satt uppe till halv 2, och mamma drar upp en ur sängen klockan 9 för att vi skulle åka med farmor och farfar och kolla på typ kyrkor...
Det enda som var kul var att jag fick köra, men det blev inte särskilt roligt det heller eftersom jag hade 3 stycken i baksätet som körde åt mig. Riktigt roligt med 4 röster som ger olika instruktioner. Och inte kan de hålla tyst ens efter att jag sagt åt dem hur störande det är. SUCK!
Lite senare nu i eftermiddag tog jag och mamma mormors bil istället och tränade samhälleskörning. Det gick väldigt mycket bättre, så nu hoppas jag att Lasse inte ska ha så mycket att klaga på imorgon på körlektionen.


Kommentarer
Postat av: johanna

Bra lisa :D

2011-05-22 @ 22:30:12
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0