HOW IRONIC or GIRLS JUST WANNA HAVE FUN!


Kändes en aning ironiskt att prova bröllopsklänningar, men det gjorde jag i alla fall i fredags. På söndag nästa vecka ska det nämligen vara gudstjänst med bröllopstema; bröllopstårta, brudbuketter, hela kitet. och ca 10 brudar från olika tidsepoker. ironiskt eller inte, jag lyckades norpa åt mig den finaste, i alla fall enligt mig.

Girls Night Home @ karin's place! Sushi, MUSIIIIK, ascoooool dans, skitsnack, svarta vinbär, och halva moulin rouge. Fruktansvärt superbra kväll med underbara Nellie och Karin. Tack flickor för att ni finns.


Fred & Kärlek

Kommentarer
Postat av: nellie

MÅSTE ju göras om alltså, då blir det resten av moulin rouge!! haha, ni får nog skylla på mig min sömntuta hehe..

2011-03-07 @ 08:09:54
URL: http://nniofyranolltvatvaett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0