BAL(DER)


Tänkte ni skulle få läsa lite normala inlägg, och inte bara massa kryptisk skit, så here we go; såhär var min helg!

Fredagen var fin, var och kollade på balen med Linnea. Fruktansvärt mycket fina klänningar, några sjukt fula, en och annan söt pojke..
Sjukt varmt var det, så när de sista gått förbi gick vi och köpte glass och vatten. Satt i en park, åt glass och bestämde oss för lite mer glass, B&J den här gången. Fint.

Lördag var lika med Liseberg, fruktansvärt varmt, väldigt mycket kö, och knappt något åkt. Bottennappet var när jag missade sorben i B&J-glassbaren... Fast det var mycket trevligt ändå.

Idag, söndag, var det fint väder, så jag, kusinerna och moster cyklade till viken och badade. Och solade. Så nu har jag vackra vita ränder på mina rödbrända axlar. Men det hör ju tyvärr sommaren till.

(Och förresten, erkänn awesome rubrik?)






Kommentarer
Postat av: elenah

sv: jo det är ganska sent, vi tar typ sist i landet :O

fuuusk! :)

2011-06-06 @ 18:05:10
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: elenah

sv: haha okej :D

åhh kan du inte bara komma upp någon gång? jag behöver mitt skogstroll <3

2011-06-08 @ 00:09:02
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0