Norrland

Så, en liten uppdatering kanske är på sin plats, då jag befunnit mig på resande fot ett tag. Eller ja, fot och fot, resande röv blir det väl. Tror det var Johan Glans som först myntade det begreppet.

Efter en mycket trevlig födelsedag, som avslutades med kvällsmat i trädgården med lite släktingar, var det dags för min 5e eller 6e körlektion. Gick, hmm, sådär. Som de andra har gått, ungefär. Fast det går ju ändå bättre och bättre, det känner jag ju.
Efter det var det dags för den årliga turen till Norrland och släkten på min pappas sida. klev upp klockan fyra, åkte massvis med bil, 100 mil närmare bestämt, även genom hälsingland. Stannade på diverse ställen, och även jag körde en del, mestadels på E4an. Men det gick faktiskt riktigt bra! I Norrland blev det mest att ta det lugnt, och självklart att träffa käraste sysslingen Elenah (som även, som sagt, fixat till designen på denna blogg). En tur till havet blev det också. I onsdags styrde vi kosan hemåt, övernattade i Sala, för att anlända hemma i byn på torsdagskvällen. Väl hemma fick jag och broder direkt ge oss ut och bli fotograferade tillsammans med kusinerna på mammas sida. Detta foto satte vi sedan i en ram för att ge åt morfar som fyllde 77 år på fredagen.
Igår besökte jag Karin, och ikväll kommer min kära klasskompis Andréa hit.
Känns som en fin sommar alltså!


Bild från när vi åkte upp förra året, och hittade en lekplats på ett rastställe.

Broder.


Kommentarer
Postat av: elenah

haha ni är så klockrena ;)

2011-07-11 @ 09:21:15
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0