Om jag kunde frysa detta ögonblick

Ibland önskar jag att detta var sommaren som jag blev 15 igen, och att jag var tillbaka på språkresa på Isle of wight.
Eller att det var sommaren jag blev 16, sommaren innan gymnasiet, och att jag var tillbaka i fantastiska Taizé med bästa UP-folket.
Eller kanske att det var sommaren då jag blev 17, då jag och finaste klassen var på vandring.
De senaste tre sommrarna har varit fantastiska, med tre otroliga resor med underbart folk och oförglömliga upplevelser.
Och ibland saknar jag det verkligen.
Men jag längtar också. Jag längtar till snart, till nu, till sommaren då jag blev 18 och till projektarbetsvandringen. Om det är något som kommer vara episkt, så är det den. because vandring is the shit.


Isle of Wight 2008. The Needles, en av de vackraste platserna jag varit på.

Isle of Wight 2008. Fantastiskt folk (och fantastisk roommate i mitten)

Taizé 2009. Där fanns det m y c k e t härligt folk!

Taizé 2009. Hela UP-gruppen <3

Taizé 2009. Fint folk.

Abisko-Kebnekaise-Nikkaluokta 2010. Startkortet vid kungsledens början.

Abisko-kebnekkaise-Nikkaluokta 2010. En liten grupp fina flickor framför en fantastisk utsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0