Keep on dancing til the world ends

Äntligen och äntligen kom jag och Jenny iväg till Västerhagen för en kväll full av dans igen! Vi åkte med min vän Anton.

Kvällen till ära var det Scotts som spelade. Alltså dedär som kom tvåa i dansbandskampen något år. Och typ förra gången jag var där spelade Elisas, som vann dansbandskampen något annat år. Snacka om cool kändisspaning alltså! Eller ah... Tolka det som du vill.
Justdetja, vi såg ju en utav bönderna från bonde söker fru med. Hahahahaha! Asgarv på det alltså!

Lyckades även få en riktig stalker(!) på halsen. (Han med skorna, om du kommer ihåg Johanna!). Har ingen aning om varför han valde mig som sitt stalkerobjekt, jag menar, så snygg är jag ju verkligen inte, men denna kille i princip förföljde mig hela kvällen. Och sa nog inte ett enda ord till mig, förutom "vill du dansa?", om ens det. Scary! Och vid såna tillfällen slår den oslagbara Lisa-logiken in, så inte lyckades jag skaka av mig honom.

Hoppas innerligt han inte tänker vara där nästa gång vi drar mot dansbanan!

Kommentarer
Postat av: elenah

sv: jaa den i mitten va skitcool!

det suger som fan :(

jaa jag ska försöka få med honom ner nästa år :D

2011-07-28 @ 13:22:52
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: johanna

jag vet preciiiis vem du menar, och dessutom vad du tänkte att du kunde göra för att bli av med honom, BRA JOBBAT LISA-CLEVER <3

2011-07-31 @ 10:58:46
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0