It's a kind of magic


En julafton, en vacker sådan, med mat och släkt, paket och kaka. Jag älskar julen, det har jag alltid gjort, och att jag firar med ett fång underbara släktingar gör det hela ännu bättre. Julen är speciell.

En lägervecka, min fjärde i raden. hallon, bläbär, vindruvor är bästa kombinationen. Bäst på klurigheter, det är vi det! nattliga randomkonversationer, det är så vi gillar dem bäst. En ständig inre kamp, som tillslut blev mig övermäktig. Leka, leva, dansa, känna. Fantastiskt var vad det var. Och det är faktiskt ganska så nice att få ta emot nattvarden det första man gör på det nya året!


nowadays she reads more sms than books




Fred & Kärlek

Kommentarer
Postat av: johanna

jo Tack jag vet! mer konversation på mobilen än på riktigt!

2011-01-07 @ 19:40:09
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0