Jag är som jag är, och det är dethär

Snor den här av några andra 'bloggerskor', bara för att den är så hilma bra. tanken är alltså att jag ska skriva ett inlägg var om alla dessa punkter nedan, hoppas ni kommer gilla det ni läser!

Presentation
Min första kärlek
Mina föräldrar
Det här åt jag i dag
Vad är kärlek?
Min dag
Min bästa vän
Ett ögonblick
Min tro
Det här hade jag på mig i dag
Mina syskon
I min handväska
Den här veckan
Vad hade jag på mig i dag?
Mina drömmar
Min första kyss
Mitt favoritminne
Min favoritfödelsedag
Detta ångrar jag
Den här månaden
Ett annat ögonblick
Det här upprör mig
Det här får mig att må bättre
Det här får mig att gråta
En första
Mina rädslor
Min favoritplats
Det här saknar jag
Mina ambitioner
Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0