jul, jul, strålande jul

Det blev lov, det blir snart jul, och jag är jätteglad att jag återigen ska iväg på läger.
Faktiskt.
Jag har inte varit så pepp alls faktiskt, hade aldrig åkt om jag inte fått ett samtal och en förfrågan om att sitta med i tidningen. Men efter ett planeringsmöte i några timmar med min redaktion känns det faktiskt riktigt bra. Det känns nästan bättre än bra.
Visst, jag borde se till att fira ett normalt nyår någon gång. Men jag kan inte komma ifrån att läger är ett av det bästa jag vet.
Jag har saknat gemenskapen, och det ska bli skönt att återse den.
Men först ska jag fira en underbar jul med mina fina släktingar. Jag älskar våra jular.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0