Storulvån - Ramundberget

Det kommer dröja ett litet tag innan jag lägger upp bilder från vandringen på facebook, eftersom mina vandringspolare inte är hemma i veckan och jag inte vill bli styckmördad för att ha lagt upp något olämpligt. Självklart har jag bara tagit fina bilder, men ni fattar.
Men ni kan få en liten tjuvkik här på bloggen istället.


Tre härliga vandringskompisar påväg till nattåget. Linnea, Johanna H och Johanna E.

Ganska så härligt! Tills vi stannade en bit innan skövde och blev 4 timmar försenade.

Johanna E framför en förhatlig bro. Johanna H å andra sidan, älskade dem.

Lite lagom suddig bild med tält och massvis av packning. Linnea och Joahnna E.

Jag och Johanna H <3

vada fick vi göra ibland. Här har vi Linnea.

LEJONKLIPPAN! Eller ja, ett coolt berg i alla fall.

Fotorunda en kväll med Johanna H.

Vi var fruktansvärt seriösa!

Ditåt! Eeeeeller ditåt?

Hittade läställe. det var såhäääääääääääääääääär nice!

Två fina Johannor.

Härligt fin dag. Johanna H, jag, Linnea och Johanna E.

Avslutar med en (något mindre, av någon anledning) bild från min och Johanna Hs lilla picknick i en park i Göteborg på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0