Orientering


Igår gick tävlingen verkligen inte bra någonstans, men idag, då jag sprang 20 eftersom 18 var struken, gick det faktiskt riktigt bra. Kom på 5e plats av 9, vilket jag är riktigt nöjd med.
Okej, jag vet, det är ingen speciellt bra placering. Men brukar man oftast befinna sig bland de allra sista blir man nöjd med såna placeringar.
Och jag har kört 15 mil i bil, till och från tävlingen. Det går riktigt bra nu faktiskt.
Så jag är glad idag, för det gick bra, med både tävling och körning. Och jag har tränat/tävlat tre dagar i sträck nu, så jag hugger in på mitt påskägg med gott samvete.



Kommentarer
Postat av: elenah

DET VILL JAG MEEEED!!!! KOM HIT NÅN GÅNG!!! <3

jaa det tycker jag verkligen <3

hehe jaa sen 07 skulle jag tro <3

2011-04-24 @ 12:08:00
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0