Mina fina flickor


Fruktansvärt trevlig kväll igår hos Nellie med mina flickor. Överambitiösa som vi är blev det trerätters. Och lite ananasdrink, grönsaksdipp ocg chips på det. Tror aldrig jag varit så mätt, slog tillochmed julafton tror jag, och då brukar vi rulla hem från Mormor och Morfar.
Johanna skulle skjutsa philippa och Karin, så jag åkte med som sällskap så hon inte skulle somna bakom ratten eller något. Fast det blev en himla omväg på 40 min ungefär, som skulle tagit mindre än 5. Aja, vad gör man inte?

Ikväll följde jag med Kusin Jenny och hennes moder Ingrid på afrodans. Riktigt roligt! Var totalt slut efter det passet! Häftig träningsform, synd att jag har kören på torsdagar, för det hade jag gärna gjort oftare.

Hursomhellst, imorgon är det dags för första tävlingen i påsk, långdistans. Inte min favortidistans (för mig får det gärna vara så kort som möjligt) men det ska bli kul ändå, det var ju några veckor sen nu. Och är det lika fint väder imorgon som det har varit idag, kommer det att bli ett nöje.



Fred & Kärlek

Kommentarer
Postat av: johanna

Det är meden ditt kötthuvud ;) <3

2011-04-22 @ 09:42:23
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0