Vilken ohärlig dag!


Lista på dagens missöden:

- Får reda på att en av mina bussar inte längre kommer gå, vilket kommer leda till att jag kommer frysa ihjäl i vinter.
- Tar sönder ett av mina halsband på fysiken = pärlor över hela golvet.
- Tar sönder mitt absoluta favorithalsband på Engelskan, mycket liten risk att det går att laga.
- Varje gång jag skrattar börjar jag hosta, vilket leder till andnöd.
- Känner mig galet trevlig när jag får hostattack av att pussa min pojke.
- Får blodtrycksfall av att gå från matsalen och får lägga mig ner mitt i korridoren. kul.
- Blir dissad.
- Får gå av vid fel busshållplats, och misstänker att det kommer vara så nu framöver.
- Det medför att jag får gå en halv kilometer extra åt fel håll för att hämta cykeln.
- Får stanna två gånger med cyklen eftersom jag får galet blodtrycksfall och är nära att svimma och trilla av.

Och gissa vad som är roligast? Dagen är inte slut än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0