Polkagris?

Ja, eftersom ingen verkar ha fattat mitt förra inlägg, (det ska medges, det är inte särskilt lättfattat) kommer här en förklaring:

Allt handlar om ett par byxor. Men inte vilka byxor som hellst! Utan ett par vrålcoola, vita "30-tals-gangster" byxor med hög midja. Och hängslen. Ett par byxor min moder hade då hon var 20, och som jag norpade ur hennes garderob. Kanske låter lite fjantingt, och vet inte riktigt om det är en fråga om mod egentligen, men det tog mig ett bra tag innan jag vågade ha dem i skolan. Till en knallröd krås-blus. (därav polkagris-rubriken).
Blickar fick jag, både gillande och ogillande.
Men who the fuck cares?

I go my own way!



Fred & Kärlek

Kommentarer
Postat av: nellie

Ä-n-t-l-i-g-e-n!(en förklaring) H

ärligt, no guts no glory (motto!)

förresten vet vi ju att du är lika snygg oavsett vad du tar på dig, massa kram<3

2010-09-13 @ 22:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0