Starstrukk


Varit i halmstad idag med min kusin Jenny. Trevlans! Mindre trevligt för min plånbok var det dock, menmen, har endel lön innestående både här och där, så det ordnar sig nog.

Så, dagens inköp:
- Snörkängor!!! Äntligen är de mina! lite halvnätta sådär, svarta med snörning, ca 4 cm klack och ingen dragkedja. Wihooo!! Kärlek på dem.
- Hatt. svart, lite 20-tal. Frågan är när jag ska våga använda den...
- Present till en av mina flickor (som fyllde år i maj.. piiinsamt!)
- Te och tesil.

Träffade även på en annan Jenny, nämligen hon som jobbade hemma innan. Tycker det är synd att hon inte jobbar hemma längre, hon är så himla rolig och trevlig!! men hon har börjat plugga nere på Ahlnarp tror jag det var, till trädgårdsarkitekt. Där har man visst värsta stjärnspaningen; prinsen pluggar ju där! Hon verkar i alla fall ha det bra, även om det var mycket tentor och sådär. Väldigt kul att träffa henne i alla fall!

Sen kom mormor hem, också fick hon förhöra mig i flera timmar om psykologin. och fler ska det bli, imorgon. Tror ändå jag börjar få grepp på det här med psykologi. Annat var det då med kemifysikfunktionerekvationssystemgalvaniskaelementkrafteråtallahållskiten..



Fred & Kärlek

Kommentarer
Postat av: Linnea (puffis och allt vad det är haha)

Åh låter som fina inköp, eller ja, det v a r fins inköp och idag var dagen då du vågade använda hatten! :D Te och tesil är det enda rätta i höst! :) stay out NV, peace <3

2010-10-14 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0