back in time

Som att för första gången hitta en bra second-hand affär och slippa betala!
Det är känslan på gårdagens utflykt till Grannens/morfarsbrorsfrus garderober med kusinerna. Resulterade i tre klänningar (2 50-tal, 1 60-tal) en pennkjol och en krås/spets-blus. Wie! satt som jutna, haha, vi måste ha haft nästan Exakt samma kroppsform/storlek när hon var ung! jag funderar mer än någonsin på att konvertera till 50-talet på heltid. meen, jag vet att jag snart kommer gå tillbaka till jeans och annat vanligt ändå. men ett steg närmare, i alla fall!
Ursäkta flummet, bilder på fynden kanske kommer senare, om jag orkar.


Fred & Kärlek

Kommentarer
Postat av: elenah

det måste du orka, jag vill se!

det är så snyggt med 50-60tal!

2010-06-14 @ 21:12:59
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: Lisa

Visst är det! Jag får väl ta med mig någon klänning upp ;)

2010-06-15 @ 10:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0