NV09 tralalalala..!

Tillbaka i skolan igen! Känns bra att återigen träffa allt vackert folk på natur! NV09 in my <3

Schemat är väl inte så över sig bra, fast det blev bättre än vad jag trodde när jag först fick se det.. Nu slutar jag tio i 2 två dagar, annars halv 4, och sen har jag sovmorgon varannan måndag och varje tisdag. Tisdagen känns väl sådär, börjar 20 över 10.. och eftersom jag bor i skogen kan jag inte utnyttja det, då senaste bussen på morgonen kommer till skolan vid 9.
Menmen, får väl ha pluggmorgon med Andréa eller någon annan lantbo. Eller helt enkelt sjunka ner i en fotölj i biblioteket och läsa. Funderar också på att lägga till någon lektion där, om det funkar med schemat och så, känns lite onödigt.. kanske läsa miljökunskapen? Alltid bra att ha läst fler poäng än man ska.

hade första psykologilektionen idag med, blir nog intressant tror jag. Klassen där bestod av hälften naturare, hälften musikestetare. Trevligt!

Och boken jag läser för tillfället verkar hålla vad den lovar. Vackert skriven!



Fred & Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0