Julkänsla

Blir ett kort litet inlägg, bussen går snart.

För ca ett år sedan hade jag och Karin, älskade saknade going, en smått speciell eftermiddag. För att inte gå in på detaljer (du minns dem säkert) fick vi väldigt mycket julkänsla. Skulle ge ganska mycket för en sådan eftermiddag med dig!

Jaja, hörde att det bara var 5 eller 6 veckor kvar till höstlovet, då ni, tjejer!!
Då ni..

Nu vill jag bara åka hem, så jag snabbt kan göra mina läxor och sedan sätta mig ner och sticka. Jag vet jag är lite speciell, men det blir så tråkigt annars. och jag gillar värkligen att sticka :)
Jaja, nu ska jag gå till bussen,

fred och kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så fort jag såg rubriken kom jag att tänka på den eftermiddagen!! Du kan he dig på att jag kommer ihåg den!, Den och alla andra underbara dagar/stunder med dig, min goaste sötaste lesbiska nunna med tokiga intressen som att sticka och komma med värre ideer än mig själv!! Hade gett nästan vad som helst för den eftermiddagen igen! Älskar dig!! Kaka´+ mjölk föralltid<33333

2009-09-15 @ 17:40:53
Postat av: lisa

Saknar dej min älskade vän! Önskar vi kunde ha en såndär eftermiddag igen, hellst nu!

kaka + mjölk <3<3<3<3<3

2009-09-16 @ 12:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0