England

Jag är dum. Jag försummar mina kompisar, hur dum får man bli? När ringde jag er senast? Skärpning!! Nu och med det samma!! Telefonen är inte alltför svårmanövererad!! Svara i den kan jag, och vill jag, i alla fall..

Ikväll drar visst KU igång igen, jippi! Har saknat det. Kommer säkert få träffa folk man inte träffat på ett tag. Kanske Sarah, och andra nya gymnasieelever, och höra hur det går på skolan. Trevligt, trevligt!

Tänkte bara säga det med, att jag älskar min klass NV09B!!

Fred och kärlek

Kommentarer
Postat av: kak

jag saknar dig.....saknar dina spontan ringningar, så ja, gärna RING!!! kan du inte säga att jag heller är så duktigt... men jag saknar dig, din röst, våra underbara konstiga dagar ihop, kanasiga totalt ologiska resonemang om allt och inget mellan himlen och jord! och nu är du iväg hela veckan....MÅSTE höras så fort du ser detta! Älskar dig så sjukt mycket du betyder för mig...SAKNAR DIG!!! usch nu vill jag bara sitta med dig under en filt, i min stuga och hålla om varandra...<33333333333333333333333333333333333333

2009-09-22 @ 23:11:49
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0