konstaterande

För några dagar sedan dimper ett litet brev ner i brevlådan med ett CSN-kort i. Det CSN-kortet tillhör mig. För er som inte vet ger CSN-kort studenter rabatt på vissa saker. Studenter. Just det, jag är numera student. Men näe, jag känner mig inte som en. studenter är äldre folk som går på gymnasiet och... Just det ja, jag går ju på gymnasiet nu. jag är student.
Ett annat konstaterande: jag är pendlare. jag går upp sjukt tidigt varje vardagmorgon, sätter mig på en buss och åker de 40 minuterna det tar till skolan. Efter skolans slut tar jag samma buss hem igen. jag är pendlare.

jag är en pendlande student

fred och kärlek

Kommentarer
Postat av: enavfem :)

jag är också en pendlare OCH en bloggare :D

2009-10-04 @ 11:57:30
URL: http://nniofyranolltvatvaett.blogg.se/
Postat av: johanna

hah ibland slår verkligheten till även i ditt liv x)

2009-10-11 @ 12:25:54
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0