Bookobsession

Så, dags att komma igång.
Vi börjar väl med en liten lista på vilka böcker jag läser, just nu:

Alla var där, Lauren Weisberger
Larklight, Philip Reeve
Den Äldste, Christopher Paolini
Lyckopillret, Robin Cook

Mest läser jag Alla var där, de andra ligger lite på is för tillfället. Ofta blir det så, även fast jag redan läser en hög med böcker, hittar jag en bok jag absolut vill läsa brukar den slinka med. Och med tanke på att alla dessa böckerna är så otroligt olika funkar det perfekt.  Alla var där handlar om festfixare i New York, Larklight om två barn som reser i rymden, Den Äldste om drakryttare i påhittelandet Angalesia och Lyckopillret handlar om häxprosesserna i Salem, fast nutid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0