This is not a book, it's a mania

Bilresor mellan platser är ganska tråkiga. särskilt om de är mer än sådär en halvtimme. Tur är det då att jag belönats med gåvan att kunna läsa i bilen utan att må totalilla. Kan läsa hur länge som hellst, på ett ungefär, så länge det inte är för varmt eller man köp på allt för krokiga vägar. Detta resulterade alltså i att 3an blev utläst igår, och att jag nu börjat på 4an. 3an har jag läge sett som den bästa, men jag vet inte riktigt. Nu på senare tid har jag flyttat 1an högre och högre upp på rankningen, jag bara älskar när Harry får reda på att han är en trollkarl!
Å andra sidan har jag inte läst 5an, 6an och 7an så många gånger, så på det viset är de bättre. Men men, jag tror att det näst intill är omöjligt att rangordna dem. Jag bara älskar dem!
Skulle jag vara tvungen att välja enbart en serie att läsa resten av livet, hade jag lätt valt Harry Potter serien. Den innehåller allt; magi och fantasy, kompisar och kärlek, ondska, vänlighet, allt som man vill läsa om!
nä, nu ska jag gå ut i solen och läsa lite till, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0