Harry Potter is the shit

Första boken avverkad, ska börja med andra nu ikväll. Man kan inte säga att någon av böckerna är dåliga, men andra är nog tyvärr sämst. Av hela serien, vill säga, och det betyder med andra ord typ 3 gånger så bra som många böcker. Blir house med, bästa serien. kan verkligen inte strunta i ett enda avsnitt. Gör att man blir lite låst på tisdagar, med träning, lite läxor och sedan house. Jaja, lite låst får man väl vara.
hittade äntligen första delen av Kate Canns serie Dyk i, en bok jag letat efter länge på bibblan i skolan. blir nog den efter Harry Potter. Eller emellan, beroende på hur mycket tid jag har.

Skolavslutnigsklänningen är förresten påbörjad, efter att jag hittat asfint ljuslila tyg och vitt, skirt spetstyg. Fixar jag och mormor den, kommer den bli asfin! Och unik, precis som jag vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0